Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II - ebook

34,90 zł (zawiera 23 % VAT)
70 pktProgram lojalnościowy

  • EPUB (znak wodny)
  • PDF (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Paweł Sala 

16.08.2017

polski

134

Psychoskok

978-83-8119-127-2

Opis:

„Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II” Pawła Sali to obowiązkowa pozycja dla każdego email marketera . 

Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie najefektywniejsza) marketingu w Internecie. Paweł Sala odkrywa przed czytelnikiem jak w umiejętny sposób odnosić same zyski, efektywnie rozbudować swoją listę subskrybentów, oraz w jaki sposób zmienić 1 zł w 3 796 zł. 

Od napisania poprzedniej części minęły cztery lata, treści wymagały aktualizacji, na rynek wpłynęło wiele nowych możliwości i szans dla emial marketerów, którzy dzięki temu poradnikowi będą w stanie znacznie zwiększyć swoje osiągnięcia i wydajność w pracy. Do książki dołączony jest dodatek poświęcony jednemu z najpopularniejszych ostatnio trendów, w szeroko rozumianym marketingu - potocznie zwanym „marketing automation”. 

Jak korzystać z możliwości, które dają nowoczesne systemy do email marketingu? Jak umiejętnie wykorzystać raporty z kampanii aby zwiększyć jej efektywność? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań odnajdziemy w poradniku pod tytułem „Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II”, wystarczy po nie sięgnąć. 

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II - ebook
Forma zakupuCena

Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II - ebook

34,90 zł (zawiera 23 % VAT)
70 pktProgram lojalnościowy
    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
Gwarancja satysfakcji

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Nadchodzi Osobliwość. Kiedy człowiek przekroczy granice biologii
  2. 2.Fastlane milionera
  3. 3.Nowy jednominutowy Menedżer
  4. 4.Jak zrujnować gospodarkę - czyli Keynes wiecznie żywy
  5. 5.Regulamin ZFŚS na rok szkolny 2014/2015
  6. 6.Chiński smok w polskiej firmie
  7. 7.Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie! Nigdy nie idź na kompromis
  8. 8.Zastosowanie matematyki w ekonomii
  9. 9.Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II
  10. 10.Zmienić myślenie o firmie. Zarządzanie kulturą organizacyjną w Polsce